Frida och Fia intar staden!

Så nu är jag hemkommen från en tripp i staden med Frida :) Kom hem med lite saker, bara kul att göra garderoben större, synd att kontot blir mindre bara. Men mys mys hade vi, träffade Gustav och han följde med oss överallt va med och käka på Biffhuset med. Som vanligt så funkar jag och Frida som en person båda äter samma. Alltid jag som pratar med servicen dock. Asgott. Sen strosade vi runt, kollade in bokrean! Tog en kaffe på Vallgatan, älskar de stället.

Åh herregud jag börja skratta som fan förut. Vi va inne på Åhlens och Frida råkar riva ner en förpackning med kalsonger och böjer sig ner för att ta upp dom!
Fia viskar: Ta inte upp dom!
Frida säger tillbaka: Du är så jävla knäpp! Samtidigt som hon reser sig upp och låter dom ligga kvar på golvet
Jag skrattar och säger: Men du är ju så jävla knäpp och lyssnar på mig.
Frida asgarvar och säger: Fia, jag lyssnar alltid på dig!
Och där får kalsongerna ligga!


Love u! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0