Girls night out :)

Yes ikväll smäller de. Jag har inte vart i ett berusat tilstånd sen nyår och det betyder ju att det är 2 månader sen sist. Tacka mamma och Frida så har jag och Frida en Vodkaflaska och en Martiniflaska kvällen till ära att klunka i oss. Vilket absolut lär räcka. Jag är ingen svamp direkt. Men jag har ätit middag så jag ska nog kunna hantera kvällen bra, de är ju inte första gången sas (;

Kvällens planer:
17,40 - Buss in till stan och möt flickorna 18,00 gå till Mique och köpa ett roligt kortspel till förfesten!
Runt 19,00 - Buss hem till Jesper och sen förfest med myyys <3
Förfeeeest
Runt 23 -
Buss in mot staden
Avsluta kvällen på ParkLane och ev en tripp till Donken!

Jag är grymt taggad. Kameran tar jag med mig också, bilder kommer imorgon!
Ha en trevlig kväll! Xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0