Gooooooooood morgon! :D

Jag är pigg och på jättebra humör. Solen skiner, dock inte så varmt men den skiner. Jag sitter och pimplar kaffe och har dansat till låtarna på Mtv. Ätit frukost med, macka med ost och en apelsin! Nu ska jag strax ringa till Jonsered antingen vill dom att jag jobbar eller så ska hon bara prata om helgerna jag ska jobba nu i Mars.

Lönespecen kom idag. 10221,50:-. Jag tackar och bockar. Synd att de inte va mer. Hahaha.

Ska träna med Frida prinsessan idag också! Det ska bli trevligt, som alltid :)

Dagens planer: Sova! Gjort! Träna med Frida, bas kl. 4
Nattens dröm: Christoffer hälsade på. Jag Frida Jonas och Jennifer shottade i mitt rum och däckade i min säng!
Dagens se på tv: Outsiders kl 20,00
Dagens bästa: Det är sol och jag är på strålande humör
Lönespecen har kommit!
Dagens sämsta: Inget än sålänge! :D
Gårdagens pucko på Msn:
Folk som vill veta saker om mitt sexliv. Har dom inget bättre för sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0