Hej hej, det är 70-talet! Vi ringer om våra kläder!

Idag när jag satt på bussen påväg hem från jobbet så stiger de på en tjej i 22 årsåldern.
* Hon har en vit, knallvit, mössa på sig och det ser ut som den är gjort på mattfransar som hänger och dinglar i ansiktet på sig
* En isblå halsduk
* En svart/vit mönstrig kappa som ser ut som ett stycke shackbräde
* En Puma "bowlingväska" i skottrutigt.

Jag dör nästan av skratt och ska skicka ett meddelande till Frida när jag ser en kvinna med knalloranga öronmuffar. Jag satt faktikst och skratta för mig själv på bussen!

FYFAN va fult! Ush!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ändå fulare att svära som att råka klä sig fult. För vad ÄR fult? Smaken är liksom baken delad! Men svärord har alltid varit och ÄR fult!

2008-03-25 @ 15:13:10
URL: http://e5H

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0