Hemkommen från tjejmys!

Tjejmys hos Sara i hennes minimala lägenhet i Kålltorp.
Enoooormt mysigt, enorm kärlek, som vi sa.
Bakade ihop en pulverBrownie, blev asgod. Lite nudlar och sallad och bara satt och snackade skit om livet.
Lyssnade på musik och pratade gamla minnen, Turkland kom upp ungefär 44 gånger.
Sara Linda och Ella pimplade vin, dom skulle ut. Men jag hoppade de, höll mig till Spriten och kexchokladen.
Träffade Madde på 3:an spårvagn av alla ställen med hennes nya kärlek Rimon. Asgulliga tillsammans.
Berättade för tjejerna att det snart bli husköp eftersom Thomas fått lånet, och då sa dom: Men Fia, flyttar du nu då? Aldrig svarade jag, kommer aldrig lämna er här nere.
Det är inget jag bara säger, för det är sant. Jag älskar er över hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0