Hemkommen!

Jag är hemma från turen till Ikea med mammsen. Självklart blev jag hungrig på bussen så jag smacka i mig 2 korvar innan vi drog nedervåningen. Med ketshup på, goooott! Jag fastnade självklart på min avdelning med påslakan men jag köpte inget, jag höll mig. Men jag hittade 3 fina, men men de får bli när vi har mer pengar! Denna månaden är de Tunisien som ska betalas och massa annat kul. Iallafall så köpte jag mig 3 fräcka vaser i 3 olika rosa färger med en blomma i vardera, kort kommer. Någon har snott batteriet ur min kamera. Tog en sväng in på Glitter och köpte mig 2 pärlarmband och 1 par pärlörhängen. 3 betala för 2. lavli!

image349  image350
Webbkamera bilder får duga! Sålänge!

Sen träffade jag Jesper och hans jobbkompis för en fika, latte och bakelse på Soho! Gud så myyysigt! Nu sitter jag här hög på nikotin och ska gå ner och handla cigaretter åt mammi! Tudiluuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0