Idag är det måndag!

Jag är så himla duktig, jag har plockat iordning i hela lägenheten!
* Bäddat min säng, plockat iordning på skrivbordet och golvet
* Fixat soffan, plockat iordning på bordet
* Startat en maskin tvätt, tvättat handfatet, rättat till mattorna och tömt torkskåpet!
* Hängt upp jackorna och ställt iordning skorna, plockat av matbordet och diskat


Det nästan skiner, men bara nästan!

Nu ska jag klä på mig och bege mig ut i de kalla vädret men de är sol och det är härligt, vår snart! :D
Ska träffa min Frida prinsessa och träna lite, måste röra på fläsket!
Bas/puls pass är det idag tror jag! Måste köra igång med mer träning.

Måste ju tänka på bikinisäsongen! ;)


Kommentarer
Postat av: Sophia Almawi

heeej
jag skulle bli jätte glad om just du läste min blogg!!!
pussss

2008-02-04 @ 14:07:15
URL: http://sophiaAlmawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0