Jag gör en lista på måndagsmorgonen

Favoritblogg: Blondinbella är ju helt klockren :)
Favoritoutfit: Vardagar är de taights med en fin tunika, kvällar/ gå ut/ party är det klänning
Favoritbutik: Hm har rätt bra, Gina med. Mq är fint också  
Favoritjeans: Jag använder sällan jeans, mina svarta stuprör som gått isönder
Favoritskor: Ballerinas är sjukt underbart, låga pumps! <3
Favoritfärg: Roooooosa
Favoritkändis: Brittan är kul att läsa om, men Måns Zelmerlöw har mitt hjärta
Favoritspel: Mr Röj på msn!
Favoritgodis: Åååh jag äter väl de mesta förutom Sega råttor! Jag har fobi mot dom!
Favoritmat: Kyckling
Favoritläsk: Cola
Favoritdrink: Vodka redbull! P2 är fin en sommardag!
Favoritlåt: I stand by you , The pretenders
Favoritartist: Hmm pass!
Favoritrum: Mitt rum är fint
Favoritämne: Jag går inte i skolan längre
Favoritperson: Mina vänner och mamma och mormor och lillebror. Och hmm alla jag älskar!
Favorithatobjekt: Överdrivna brats som tror att man tycker om dom för pengarnas skull
Favoritsysselsättning: Vänner
Favoritmärke: Finns massa sööta
Favoritsport: Handboll är kul att kolla på. Min favoritsport är dock att shoppa
Favoritdjur: Jag skulle vilja ha en katt som heter Trullsa.


Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en bra dag. :)

2008-02-25 @ 12:34:34
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: theplace -valda

Favoritblogg: LÄS THEPLACE.BLOGG.SE, den är bäääst.
Favoritoutfit: Trivs jag så är jag nöjd.
Favoritbutik: Ja, med ett obegränsat bankkonto skulle ju inte Alexander Wang, Acne Jeans, Miu Miu, Moschino, Odd Molly, Rules By Mary sitta fel.. :)
Favoritjeans: Acne Jeans,
Favoritskor: Vet inte,
Favoritfärg: På mig: burn, grå, svart, biege, vitt, dova färger, urtvättade färger, pasteller.
Favoritkändis: Jag är inte så mycket för kändisar.
Favoritspel: *Hata hata*
Favoritgodis: Choklad & surisar.
Favoritmat: Det mesta, bara det är vego!
Favoritläsk: Usch. Vatten ?
Favoritdrink: Jag är under 18 dårå.
Favoritlåt: Finns mååååånga..
Favoritartist: Oj, även där är listan låååång..
Favoritrum: Mitt rum är fint
Favoritämne: Det mesta är rätt trist, men sysslöjd är inte helt fel.
Favoritperson: Vet inte, kan verkligen inte bara välja EN.
Favorithatobjekt: Korkade personer, folk med FEL verderingar.
Favoritsysselsättning: Fest, träna, vänner, pojks, gossp girl.. en del.
Favoritmärke: Se favoritbutik ovan.
Favoritsport: Konståkning

2008-02-25 @ 12:46:16
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0