Jag har hämtat mina paket på posten :D

Nu har jag äntligen hämtat mina 2 paket på Posten från HM och Laredoute!

Laredoute!

    

1. Rosa tygskor från Lequck Sportif eller vad de nu heter, de är mina nya älsklingar!
2. Vita vanliga tygskor.
3. Ljusrosa pösigt linne

Dom silvriga ballerinasen skickade jag efter i en större storlek och ska se ifall dom sitter bättre och dom svarta med rosett såg helt fuckade ut. Jag pussade dom hejdå!

och från HM!

    

1. Silvrig klänning! Den va på rea och halvreapriset så 64,50. Det är den värd. Får se om den kommer på eller får hänga i garderoben! Svarta stumpebyxor och pumps till så är jag nog redo för utgång!
2.
Svart pösigt linne
3. Mönstrat pösigt linne
4. Vitt pösigt linne

Anledningen till dom pösiga linnena är att jag och Frida faktikst ska til Tunisien och de är bekvämt o ha på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0