Jag sammanfattar fredagen den 15 såhär!

  • Camilla hämtar med med volvon på torget, destination bensinstation sen Maxi ofcourse!
  • Kladdkaka, chips, cola, lösgodis! HEM!
  • Let´s Dance, Yo Mama, Let´s Dance och lite zapp

Det kom även påtal om minnen ifrån Hemsedal i 9:an! Herregud, jag skäms över mig själv. Men bara för de har jag fått för mig att jag ska lära mig åka skidor, mission next year! Yes! Herregud va vi skratta. Camilla hamna i en svart backe och fick skäll och jag släpades upp för backen med liften och släppte taget efter halva vägen. Nerför backen sen gav jag upp. Som sagt, mission next year!

Nu ska jag tvätta av mitt smink, krypa ner i min tshirt och krypa ner i min underbara dubbelsäng helt ensam och bara somna helt underbart och veta att klockan ringer 08,00. Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla, jo. Molander

HAHAHA, jag ser inget annat framför mig än dig släpandes upp för liften ;)

2008-02-18 @ 14:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0