Kusinvitamin Philip Tullock krockar med träd.

Imorse vid halv10 ringde kusinFanny på min mobiltelefon. Eftersom jag inte visste att dom kommit iväg till Sälen trodde jag att hon skulle fråga om jag kunde gå på stan eller så med henne. Jag skickade ett sms sen när jag satt på bussen och frågade va de va hon ville och så ringde hon upp. Hon skulle köpa varm choklad. Sen berättar hon att Philip har åkt in i ett träd och fått en allvarlig fraktur på lårbenet. Jag får panik och frågar om han klarade sig i övrigt vilket han gjort som tur är. Han opererades inatt och kommer flygas med flygplan till Östra imorgon. Moster och Eiwe och Fanny stannar i Sälen så jag och mamma ska bo med honom på sjukhuset. Ushushush. Jag får ont i magen av sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0