Måndag måndag måndag, 11 februari!

Det är sol ute :D Sol sol sol, blå himmel. Och svinkallt. Men att det är svinkallt gör inte så mycke, de kan vi koppla bort sen när vi går ut, inga problem!

Nu ska jag platta mitt hår, orkar inte att det är en stor lockig klump, fixa iordning mig, fixa käk och sen dra och träna. För första gången ska jag gå på ett pass själv, undra hur de kommer gå. Ska jag stå och skratta med mig själv eller hur fan kommer de gå? Jag ska ge gärnet iaf! Sen träffa Madde :)

Jag och Sebastian har bestämt att efter hans vecka i Sälen så ska de bli sommar och vipps så ska de vara den 10 Maj så jag kan börja packa min resväska till Tunisien och sola och bada. För han är kung och jag är prinsessa, och vi får bestämma sådant!

Dagens humör: Jag är på bra humör
Dagens mående: Lite nysig men jag mår bra
Dagens frisyr: Knut. Sen platt, troligtvis uppsatt.
Dagens klädsel: De vette tusan än!
Jag ska nog köra på Ballerinas eftersom det är sol ute.
Dagens planer: Träna och träffa Madde
Dagens materiella vill ha: Fler linnen att träna i
Dagens längtan: Tunisien 11 Maj
Dagens fundering: Hur kommer träningen gå?
Dagens beroende: Mjölk!
Mjölken är slut! Först då fattar man beroendet!
Dagens tråkigaste:  De är ju sol så inget kan bli tråkigt :D
Dagens roligaste: Träffa Madde :)
Dagens middag: Får se sen!
Dagens låt: I´m a soldier and i fight fight fight fight fiiight!
Den är på träningen när man gör situps ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0