Melodifestivalen!

Igår så mös jag med Camilla och Frida, vi köpte kladdkaka, glass, hallon, chips och dricka. Hur gott och mysigt som hellst, tur att ingen av oss bantar för det hade vi aldrig klarat iallafall. Ingen idé att ens prova, eller jo men de håller i 3 dagar sen är man där igen. Osv osv. Vi hade dundermysigt iallafall, riktigt kassa låtar som är med dock men Bwo förtjänade finalplatsen, jag tyckte nästan att tjejbandet kunde kommit till final med men Andra Chansen är inte fel de heller. Frida vet jag inte varför hon hamnade i finalen men kul för henne, jag tar hennes kille! ;) Björn Gustavsson är också en jävla sexig kille på denna jord. Jävligt sexig. Tur att han är charmig också, annars hade han aldrig fått chans på mig ;) Sen kollade vi på The day after tomorrow och bara mös mös.

Jag fick min julklapp av Frida med. Ett jättefint armband och 2 par trosor och glitter till naglarna! Jag ska bli så tjusig sååååååååå!

Yes imorgon är jag ledig! Sova ut och vänta på lönespecen och träna med Frida.
Sounds like a good monday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0