Nattstadkonversation!

Ful kille säger: heeej tjejen du verkar haa riktigt sköönt liv hihh
Fia svarar: har jag med :)
Ful kille säger: hihhi har du msn oxå?
Fia svarar: vad är msn?
Ful kille säger: hahaha adda mig [email protected] puss
Fia svarar: men på riktigt, vad är msn?
Ful kille säger: det e chatt du borde fixa www.msn.se
Fia svarar: hur gör man då?
Ful kille säger: ladda ner programet msn sen installera.
Fia svarar: ahaa okej jag ska testa då!
Ful kille säger: sen du tar adda ny kontakt sen addar du mig [email protected]
Fia svarar: alltså jag har testat jag fattar ingenting :S

Hahahahahahaha. Om han endå visste att jag är största msnnörden ever!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, busigt :)

2008-02-26 @ 17:21:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0