Okej, vi älskar Björn Gustavsson!

Vad är kärlek?

När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka

När du fnissar som en liten flicka

När man känner något man cant deny

And the eagels fly over  mountain high

När all oroa är som bortblåst och försvunnen

När Simba återvänder i Lejonkungen

När man bara drar replik för att slippa krångla

Min pappa är rik, vill du hånga?

Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak och med huvud ut då ser man galen ut

De har egentligen inte hit o göra de är bara en grej man kan göra

När jag dansat med Elin en sommarnatt lång och vi satt på en parkbänk, image313
jag va kär hon drack rom

När elin sa att jag va den vackraste om finns

Såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans

Våga sty som en kapten våga fall som ett löv
Våga chansa och se hur de går

Vad är fegt, vad är mod? What is lööv?

Baby don´t hurt me don´t hurt me no more

Från en afton som doftar lite Ymca

Tack Göteborg.  Ni är kärlek för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0