Söndagen den 17 och morbror fyller år!

  • Jag har jobbat idag! Det gick najs, jag va sjukt trött imorse dock! Men det gick fint, Catharina är för gullig. Hon frågade mig om jag ville ta helgerna i Mars, det är 5 helger, det är 10 dagar och jag tjänar 114 i timmen plus ob och skit, det är rätt bra pengar! Men jag ska fundera. Jag ska nog presentera gå bakis till jobbet i mitt liv. Blir nog så om jag tar helgerna!
  • Nu ska jag iväg på kalas hos min morbror. Jag är egentligen inte pepp men vafan! Jag får la hålla mig till Kajsa och hoppas på god mat!
  • Prinsessan Frida Johansson har namnsdag idag!
  • Jag är visst jättelik Sofia på F:avdelningen på jobbet. Jag hars jälv träffat henne, men vart är likheten? Dock ser hon bra ut, tacktacktack! :)
  • Nu ska jag byta om till min slappa kalasoutfit: taights rosa tunika med knappar i ryggen och gråa myskoftan med rosett!
  • Morbror 2 är bakis idag, jag ska reta honom i bilen!
  • Puss &kraaaaaam!
  • Grattis morbror, nu är du 41! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0