Träning och mys med Madde

image321Som sagt så överträffade jag mig själv förut
och åkte till Friskis och gick på ett pass själv.
Helt utan Frida! Jag tycker jag är duktig.
De gick så fint så, stog och skrattade lite
för mig själv när jag inte hängde med osv.
Men det gick najs. Det va härligt.

Sen gick jag och mötte Madde på Centralen,
åkte hem till mig, lagade köttfärsås och satt
vid tven och bara myste. Pratade om allt som
hänt sen sist vi träffades vilket var på café
Cosmos i mitten på December. 2 månder ja.

Nu sitter jag här helt nyduschad och känner
mig helt efterbliven i huvudet. Ush ush.

Bilden förresten bevisar att min lillebror är
ett huvud längre än Madde. Jag hittade inte
laddarn, tur att jag inte va kortsugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0