Välkommen till min hylla i badrummet

Jag har lite tråkigt :)

image345

* Deoderant- Ldb , jag rekomenderar!
* Parfym från Snobben , luktar asgulligt fick av Francess i julklapp
* Parfym från Puma , luktar asgott! Julklapp av Francess :)
* Parfym från Naomi Campbell , de är partyparfym! I love!!!!
* Parfym från Celine Dion , present från Francess luktar goott
* Billiga parfymer att slänga med!
* Sminka från Make Up Store och Mac , jag älskar Make Up Store! Värt varenda krona!
* Sunsilk grej för lockigt hår, luktar lite speciellt men är bra!
* Örhängen <3 Från Snö och Pilgrim bla.
 

Kommentarer
Postat av: Maria G

Hej, jag har letat efter den där parfymen som du har på kortet. Den blå som står på en blå kartong. Kan du säga vad den heter?

2011-11-03 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0