Varför ska alla andra träna när vi ska träna?

Föörst måste jag berätta att en kvinna blev påkörd/ ramlade framför våran buss förut. Mitt i spårvägen innan Centralstationen, jag trodde hon va död när jag såg de. Men hon levde som tur var, sprutade blod ur näsan och glasögonen va spruckna. Men de va 10 pers som tog hand om henne så jag gick därifrån. Hade ju träningspasset att passa som sagt, och hämta Frida.

Inne på Friskis så får vi reda på att Aerobics passet är fullt. Passet klockan 17 är station/medel. Så vi surade lite och gick till Kosmos och tog en kopp te och muffins/paj. Mums. Sen strosade vi runt lite på gatorna. :)
Hamnade på Buttericks, har bilder på telefonen. Herregud :)

image311
Göttepojkarna fick bli våran godisaffär för ikväll :)
Mums mums, ferarribilar, döskallar, surisar och
massa massa massa mer :D
En chipspåse med, men vi dricker vatten till.
Det är nyttigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0