Viiiilken härlig dag , tra la la tra la la la laaa!

För det första så bara tjuter mitt busskort när jag ska stämpla de, och jag hatar de! För busschaufförerna ska bara hålla på och joxa och tror att de ska börja funka, men de gör de inte. Kolla på kvittot istället, de är ju giltligt! Bajs!
Iaf, dagen på jobbet va najs! Charlott och Inga-Britt lös upp som vanligt, packade lite varor och så. Fikade, sen gjorde jag 20 liter egen, egen ja, äpplekräm! 5 liter äpplemos, 2 liter äpplejouice! Vatten! Kanel socker! Hur go som hellst. Lite råggröt till gamlingarna på de. Sen panerade jag fisk i 1 timma, det var mycket kul! Sen packade vi, sen städade vi sen fixa jag puttipanna till dom äldre! Idag var helt klart en mycket nyttig dag, men shit va trött jag är.

Jonseredsgården imorgon, bambatant here i come! Najs!
Får jag min lönespec. snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0