1 januari 2008

Hur konstigt känns inte de då, 2008?
Äsch, de där med nytt år nya förhoppningar, är ingenting för mig.
Men gårdagen var riktigt lyckad.

17,00 Fyrverkerierna upp på klippan
sen efter de skulle vi ta oss hem och matcha bussen från Östra, varpå bussen är full och busschaufförern bara dissar oss så vi ringde taxi
18,30 Dusch och matlagning och äta och sådär.
22,30 Bussen in till staden
00,00 Tjoa och fria nya året
04,00 Hemma


Orka ta den långa versionen.
Vi hamnade iaf på Vasastan, hej alla bratz i hela Göteborg.
Men när jag intog dansgolvet blev de fint igen.
Vi hade riktigt riktigt kul.
De va väl kvällen i de stora hela, girlpower.

När vi står på centralen kommer de fram en snorunge på typ 12 år, sliter tag i fridas flaska med vatten och tar den, varpå vi skriker att de är vatten och han lämnar tillbaka den. 1, vafan gör han på stan vid 11? 2, vart fan är hans föräldrar?

Sen satt de en äckelgubbe och stirrade på mig på bussen
JAG HATAR när folk stirrar! De är fult att stirra!

De va min nyårskväll, bilder kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0