Bas/puls...

... och jag hängde med som bara faan. tillochmed under armhävningarna. de är inte dåligt.

dagens snygging blev ju lätt hon som var likblek, svarta adidasshorts och en tshirt som hon hade knutit fast under brösten men som samtidigt satt innanför byxkanten, fråga mig inte hur hon lyckades, jag vet inte.

tog oss en tripp i bastun med och snackade Våra Bästa år, den serien är ju helt sjuk. Jag gick ut inna Frida för jag pallar inte den värmen, då hade tanten som satt där inne börjat tjöta med Frida för hon följde visst de programmet med. De stog en tant i duschen när jag kom ut, hon va väl för söt, hon visste inte hur duscharna funkade så jag fick lära henne. Sen var hon lite förvirrad och tog Fridas handduk. Och behövde hjälp med klockan. Sött, ja mycket sött.

Sen tog vi oss en liten promenad längs Kunsgatan, drömde oss iväg inne på Vagabond och kollade på nya söta grejer inne på Gina Tricot, underbart, snart är de vår.

Bekännelse för dagen: Jag har propppat i mig choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0