Dagens jobb!

Inga Britt och Charlotte idag på Kullegården.
Det är då det är som bästast att jobba.
Allt går liksom mycket smidigare.

"Det är nog bäst att jag lägger på locket hör på denna brunnen så inte Yvonne trillar ner i fällan"
jag asgarva. Charlotte om brunnen utan locket på sig.

"Är du lite närsynt eller"
Jag ska skriva i grönsakerna för dagen och råkar inte orka hålla upp mig själv så jag ligger på bänken med ansiktet 5 cm från blocket och skriver.

"Ja Sofia, ha så kul med Yvonne nu i helgen de går nog bra ska du se" fniss.
Sen hamnade vi i en diskussion, Yvonne har nämligen en tendens till att låta alla andra göra sakerna när hon känner sig bekväm. Men hon känner sig nog inte riktigt bekväm med mig, eftersom jag är "ny".
Jag gör mitt, hon gör sitt. Men ibland funkar hon inte så.

Efter jobbet la jag mig och sov en stund på soffan,
jag tror jag håller på att bli sjuk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0