Det är förbjudet att ringa hem till mig innan klockan 12, även om det är en vardag!

Jag fattar inte varför människor inte fattar, jag älskar att ligga och dra mig i min säng när jag är ensam hemma. Dra täcket ända upp till näsan och bara halvsova ända tills jag går upp. Saker som stör mig när jag ligger och drar mig är tex postens jävla moped, soppebilen, grannens ungar eller att något piper. Som jag inte vet vad de är OCH när hemtelefonen ringer. Inte ens om den ligger i min säng svarar jag, så varför ringer folk innan klockan 12?! Jag har en gräns på 4 pip i telefonen när jag ringer folk, efter klockan 12. Jag ringer inte ens innan om de inte är akut eller jag vet att personen är vaken. Men idioten i morse va klart tvungen att ringa i telefonen 25 pip, MINST!
Sen gick jag upp, sur som ättika så va de hemligt nummer. JAG HATAR DET!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0