Fia+Fridabästis+Johan=Trekant, trodde han! NEJ!

Johan: jag tror jag kan falla dig i smaken ;)
Jag: okeej ;) fortsätt ;P
Det är här jag märker att det är Fridas Johan.
Johan: hur ksa jag fortsätta? ;)
Jag: fortsätt inte :D hahaha. sry. jag är bästis med Frida Johansson :D
Johan: haha =) e du bästisen? =P
Jag: yeeeep, im the bästis! ;) de va mig du pratade med på nyår
Johan: ah ok, hej =) så det e du som frida inte ville ta med hit =)
Jag: heej! :) haha, vadå inte ville ta med? :)
Johan: på trekant =P hon trodde inte du ville de =P
Jag: daaamn ;) vilken miss. hahaha :D
nu är han seriös.
Johan: lr hur? ;) du e ju fin =P
Jag: kan tänka mig att du tycker de ;) haha.
Johan: japp =)
Jag: lite komiskt detta :)
Johan: ja det e det =P jaja, du var fin iaf, å jag tycker det e synd att jag inte får träffa dig med ;)
Jag: tack så mkt. desamma. men det känns fel emot frida och jag har kille på G så.
Johan: det förstår jag, hoppas de blir något då =) annars finns ju alltid jag här ;)

Man får inte ragga på någons bästis och man får inte ta ett ragg från en kompis. trodde han ens de liksom. Hyffsat läskigt att han va seriös med trekanten. Jag kan berätta att de slutade med att Frida skällde ut honom efter noter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0