Fylleringarn David och nattsms:arn Niklas.

Till att börja med har jag Sveriges mest odiskreta ringsignal.
Till att börja med så vibrerar telefonen 4 ggr innan signalen kommer, signalen låter såhär:
Sooofia Soooofia Sooooooofiiiihihihiiiiiaaaa Sooofia Sooooofia SofihihihiAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Det är Frida som har spelat in den. Helt ljuuuuuuuuuvlig röst.
Klockan 4,30 på natten när man sover som en prinsessa blir man givetvis helt vettskrämd.

Men det var bara David, hans ex hade skickat något cp sms!
Och hon är nog mest cp i denna värld, iofs har jag bara hört hans version.
Men jag står på hans sida.
Efter lite snack somnade jag som en prinsessa.


Vaknade vid halv 11 igen och kollade telefonen. 1 sms.
NIKLAS.
Hej sötast. Hoppas du sover gott. Saknar dig så mycke (toffel) Hoppas du sover som en prinsessa. Pussa.
Det fick jag klockan 8 på morgonen, varpå klockan är 2 mitt i natten hos honom.
Han skulle dricka öl, de är väl därför.
Hur gullig är han inte liksom, på en skala! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0