Gårdagens träning med Frida och Linda.

Det var dags att testa de där danspasset dom har på Friskis tyckte vi, Linda hängde på eftersom det är Öppet Hus vecka och våra förväntningar var nog praktiskt taget ganska höga, för vi trodde väl att det skulle va både lättare och roligare än va de va. Konditionspass, visst. OM man har vart där 4 gångern innan och kan rörelserna som ledarn i mitten gör. Frida tyckte hon var helt otrooooligt kass och hittade på under tiden. De tror jag med lite. Kanske ska gå dit 4 gånger sen sitter rörelserna, så står man där och porrdansar och sådära. Ja, why not. Jag tror vi var sexigast på hela passet. Inte för att ta i eller så, men jag tror faktikst det.

Duschtajm efteråt. Och bastutajm.
Tanten, ja tanten, som satt bredvid oss hade sillisar tuttar. Det såg lite roligt ut, inte för att man inte får ha det, men hon är typ 50 iallafall över 45. Och en annan tjej hade piercing i bröstvårtan efter hon hade gått ut utbrast Frida: SHIIIT! Tänk va ont de där måste göra. Sen insåg hon att hon hade försagt sig om att titta på hennes bröst.
Dagens händelse: I duschen, på Friskis! Efter bastun!
Jag står och duschar med Frida snett bakom mig och Linda bredvid. Lite längrebort står de 3 tjejer i våran ålder. Inget med de. Frida kommer bredvid mig och viskar Kolla busken! Och jag lovar, jag har aldrig sett så mycket hår i hela mitt liv. Visst är man gammal så behöver man väl inte raka sig så men hon var i våran ålder. OCH BUSKE! Jag börja asgarva, sen hade vi något att prata om i en halvtimma. Fyfaaan va äckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0