i have a crush (:

jag måste bara säga de direkt, jag inleder inlägget med:
JAG ÄR SJUKT FÖRÄLSKAD.

det är så jäkla hemskt, för de slog mig nu. när han har åkt.
jag halvgrät hela natten, och blev överlycklig när han fylleringde inatt.
han skickade världens finaste sms imorse, och då grät jag lite till.
och nu sitter han på flyget till United States of America.
och kommer hem om 4 månader.

om jag ska vänta på honom eller inte, de ska vi prata om. han drog upp de inatt.
jag vet inte om jag ska ta de som en bra eller dålig grej att "han inte vill att jag väntar på honom i 4 månader för han vill att jag gör som jag vill göra". Men de löser sig.

Kommer sakna dig Fia.
Tycker om dig massoe.
E lite full men vafan :D
Du e ju hur fin som helst.
Massa pussar!!!

4 månader är lång tid.
Men han är helt perfekt.

image227

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0