I huvudet på Gynning.

Är det bara jag i detta landet som tycker att Carolina Gynning är helt fenomenalt underbar? Ge mig de håret tack, jag jobbar lite på personligheten, så är jag där. Jag ska nämligen också sitta och pimpla vin med Frida när vi har fått varsin bebi. Jag satt som bänkad i soffan, och jag ser redan fram emot nästa vecka. OCH köpa märkeskläder, och då snackar vi inte Polarn&pyret utan vi snackar vi Nallen, here i come I´m ready to spend som money!

Nu blir det duschelipuuss och sådär, måste ju vara fräsch inför jobbprövningen imorgon. Man vet aldrig om den där läckerbiten man drömmer om på nätterna dyker upp, i trikåer. Håll tummen. 
Måste fixa ihop min väska med med skor, byxor, tröja. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0