Ja, jag har tråkigt.. vadådå?!

10 har du någonsin

1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
2. Tagit någon medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej

3. Blivit kär vid första ögonkastet? Halvkär

4. Förlorat en vän? Inte som har dött, men förlorat ja
5. Fått ditt hjärta krossat? Ja
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja
7. Haft ett one night stand? Ja
8. Hånglat med en främling? Ja
9. Blivit aggresiv under en fylla? Nej
10. Glömt någons namn? Jag kommer aldrig ihåg vad folk heter när dom presenterar sig!

9 sista
1. Sista godisbiten: Förrgår
2. Sista bilfärd: Willys med Camilla
3. Sista filmen du såg: Underbar och älskad av alla.
Urkass film förövrigt.
4. Senaste telefonsamtal: Mamma
5. Sista bubbelbadet: Förrgår
6. Sista spelade cd: Jag spelar aldrig cd

7. Sista kyss: 8 dagar sen
8. Sista gången du sov på golvet: De va längesen...
9. Sista gången du skrattade: Förut

8 första
1. Första bil: Inte skaffat än
2. Första kärlek: Bullen
3. Första husdjur: Kanin, Ronja och asfet
4. Första semester: Grekland med farmor
5. Första du lägger märket till hos en kille: Ansiktet
6. Första köpta skiva: Arvingarna
7. Första riktiga kärlek: Bullen
8. Första piercing:  Örat


7 snabba
1. Saknar du någon just nu? Mhmm :(
2. Håller du på att läsa en bok just nu? Ja
3. Äter du frukost dagligen? Oftast
4. Gillar du din boendesituation? Ja
5. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Säkerligen, Mrs Falsk är igång igen!

6. Pratar du några andra språk? Jag kan engelska
7. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Du är underbar Fia!
Men jag är aldrig deppig så!

6 favoriter
1. Favoritfrukt? Äpple.
2. Favoritgrönsak? Morot
3. Favorit-veckodag? Fredag
4. Favoritlåt? Finns många
5. Favoritsvordom? FAN!
6. Favoritkompis? Frida är min bästis.
Camilla ligger högt på listan!

5 saker jag inte klarar mig utan
1. Kärlek
2. Datorn
3. Skor
4. Pengar
5. Mobilen


4 saker jag vill göra innan jag dör
1. Leva ett lyckligt liv
2. Resa runt jorden
3. Träna regelbundet så jag kan kalla mig för hurtbulle
4. Bli rik

3 val
Svart eller vit? Vitt
Sommar eller vinter? Sommar
Hund eller katt? Katt


2 personer du kan berätta allt för
1. Frida
2. Mamma/ mormor

1 sak du ångrar
1. Att jag inte sa hejdå till min farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0