Jag har konstiga sovvanor.

Igår natt råkade jag som vanligtvis stanna uppe lite längre, jag pratade med Niklas och micken fuckade och vi skulle spela röj men de fuckade också. Msn är fuckat! Jag kom inte isäng förrän vid halv3 och jag glömde att ta ut mina diamter ur öronen varpå dom skaver lite mot örat när man ligger på sidan. Jag är rätt lat när jag väl går och lägger mig, det tar mycket för att jag ska upp och böka och gå och lägga mig igen. När jag väl lagt mig i sängen så ska jag sova, ingenting annat. Men jag intalar mig själv med att ta ut ena diamanten, på fel sida. Så jag får sova på diamanten iallafall, tro inte att jag ansträngde mig att ta ut den.



- Jag går oftast inte upp och kissar, utan lägger mig i fosterställning och somnar om
- Jag svarar aldrig i hemtelefonen, även om den ligger bredvid mig i sängen och tjuter.
Jag lägger den under kudden och drar täcket över huvudet.
- Jag piffar aldrig till kudden utan rullar åt ett annat håll och tar den kudden istället.


När jag ska sova, så ska jag sova. Ingenting annat. Punkt!

image263

Kommentarer
Postat av: Prinsessan Frida

NU är de bevisat.
du är la för jäävla gullig (:
Hahaha söt bild på dej sovandes.

2008-01-22 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0