Lillebror och Victor goes megafylla!

Telefonen ringer runt 1 inatt, hemtelefonen, jag svarar!
- Aaah hej de är Victor. Ehm aaa asså vi kommer öhm aa vänta Freddan kommer!
- Ah hallå! Haspa inte dörren, jag Victor och Mårten kommer hem och käkar sen åker vi till Victor jag har tidig match imorgon sen måste jag städa här lite och hjälpa Sofia men jag kommer sen! Klick.

Han kommer hem runt halv3, han och Victor.
Berättar hur mkt han har druckit och vart. Sofia var visst aspackad.
Victor hade tagit hand om henne på toaletten varpå lillebror trodde de hände något annat. Men icke.
Lillebror hämta en mjölkförpackning och stog och drack medans jag såg på honom att han var i en annan värld.
Sen gick dom. Tack för historien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0