Myssöndag!

Nyduschad, nypåklädd, nysminkad. I´m on my way in to the town!
Ska möta Jesper, ta en kaffe och ta en sväng in på Åhléns. Köpte fel insmörj förra gången och så behöver jag ny duschkräm, har ju mitt presentkort så, kan nog få med mig lite mer än insmörj och duschkräm om jag känner mig själv rätt. Och det gör jag förhoppningsvis.
Hittade min gråa ballongklänning/tunika i garderoben. Den är det idag. Med taights och knästrumpor och stövlar!
Kollade på På smällen igår med min kära Camilla och frossade potatischips och Fanta, riktigt mysig film. Men fyfaan vilken kille, jag hade tatt livet av mig om jag gjorde de misstaget på fyllan, och då har jag gjort många misstag på fyllan som ligger i lä med honom. Not my type of guy at all. Nu ska jag piffa till mig de sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0