Och så började ekorrehjulet igen..

Jonseredsgården idag första dagen, dom var så nöjda så. Du är en riktigt riktigt go och trevlig person avslutade damerna den med, och jag trivdes, helgött soft var de. Stog lite ute i bamban och sådär men inget märkvärdigt. Fick lite tider dom ville att jag skulle jobba, nu torsdag fredag på mitt Kullegården sen helgen nu hos dom och nästa helg, plus lite andra datum. Känns gött att kanske få 2 ställen att vara extra på, jag gör ju i princip samma sak på båda ställena.

Nu är det snart träning med Frida, baspass med hon den yberhurtiga. Gud hjälp.
Men jag behöver det, jag har träningsvärk, dags att ta tag i sitt liv lite granna nu.

Nu är det matdags och packväskning. Tuuuudiluuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0