På torsdag äts de ärtsoppa...

 image255
Jobbat idag som sagt, jag älskar att göra sallader. Gurka, isberg, paprika -keso med ananas och päron -vitkål med chilidressing. Sen packa vagnar, det är som att storhandla för en familj på 7 pers i en vecka. Ush och blä, helt slut i huvudet efteråt. Ärtsoppa till mat och pannkakor till efterrätt. Men jag gjorde min egna specialare: Tomatsoppa med kyckling&makaroner. Mums!

När jag kom hem hade mamma gjort pannkakor, hemmalagade!
Tog mig 2 stycken, öste på glass och hallonsylt och slutade banta
för 10 minuter. Men nu bantar jag igen!

Nu ska jag gå och sova bort kalorierna från pannkakorna.
Och drömma om Niklas. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0