Prinsen Eric och Prinsessan Fia.

image233  image234  image235


- eric, 19 år säger:

AWH *falla för fia*. Du är så underbar min lilla sessa! Blir helt till mig. Allt är bara fint med mig och jag blev genast mycket gladare! Tack för gratulationen och tusen tack för princessbrevet! Puss&kram prins Eric <33

Fhija - you know you love me (; säger:

Hej prins Eric!

tack för ditt gulliga svar, jag blir så glad när du blir glad!

Var din nittonde födelsedag bra?

Läst på din bilddagbok att det är slut mellan dig och tjejen, tråkigt måste jag säga! Men jag ville ju också säga att jag finns här om du vill prata ut om dina prinsbekymmer, prinsessor är bra på att lyssna (: Puss&kram prinsen från prinsessan

- eric, 19 år säger:

Hej min Favoritprincessa Sara Carina Sofia Lith von Prinsessan!

Tack själv, du är så söt att jag har väldigt svårt för att sluta le för mig själv. Min nittonde födelsedag var utmärkt och lugn. Jag var hemma ifrån (den just idag onödiga) skolan och sov ut istället. Min skönhetssömn har blivit avbruten sista tiden och jag har mått därefter. Men efter allt krångel mår jag nu bra ändå. Söta Viweka är fortfarande en av mina bästa vänner och jag håller henne än mycket varmt om hjärtat, dock har de gnistrande känslorna svalnat och jag är ej förälskad på samma sätt jag var tidigare. Lyckligtvis (?) kände hon på samma sätt att detta skett från i början av December för båda och vi var överens på allt och bestämde oss för att vara vänner istället. Vi gjorde aldrig slut, vi tog bara bort "kravstämpeln" det är att vara ihop. Krav som ibland blir för mycket trots känslorna.

Men jag anser att jag hanterat denna situation som en prins bör göra och är därför ej orolig över följderna som eventuellt komma skall. Och jag hoppas även att denna sanna lilla berättelse klargör allt för princessan. (....)

- eric, 19 år säger:

Du behöver ej vara orolig och jag tackar ytterst för din omtanke och delger dig gärna mina tankar och pratar ut om dessa prinsbekymmer, både nu som framtida. Princessor är bra på att lyssna men du är den bästa. Om du någonsin behöver mig vid din sida att förtälja någonting utav bekymmers like finns jag alltid där för dig med. (: Puss&kram till världens finaste princessa från prins eric

Fhija - you know you love me (; säger:

Hej igen Prinsen Eric Asp!

Du är också så söt att jag får svårt för att le, dina små sötaprinsbrev lyser upp min dystra tisdagsnatt!

På prinsfödelsedagar, som idag, får man lov att ta ledig och bara prinsa sif hela dagen, vilket innebär prinstårta och prinsbehandling!

Ibland slutar gnistran gnistra, och det är ledsamt, men så bra att ni kom överens om det själva. Blir så jobbigt...

Fhija - you know you love me (; säger:

om den ena gnistran gnistrar och inte den andra.

De finns många prinsar i mitt liv Eric Asp men du är nog den bästaste (:

Än har vi inte ringt varann, men bästföre datumet är väl inte ute hoppas jag! (:

Jag minns första gången, du var hos din farmor och strömmen gick eller om det var ugnen som pajja! Jag minns inte riktigt men jag minns att det var ett fint samtal

Fhija - you know you love me (; säger:

Jag kan ju förtälja lite snabbt att jag gått och förälskat mig i en kille vid namn Niklas. Men idag är det din dag och min uppmärksamhet är 150% hos dig!

Fhija - you know you love me (; säger:

Hade jag kunnat, hade jag friat den med dig!

Hoppas att mitt brev räcker.

Grattis igen bästa Prinsen Eric av Prinsessan Fias alla prinsar!

- eric, 19 år säger:

Hej och tusen tack Princessan Fia!

Jag blir helt överväldigad och känner hur en känsla inombords sköljer över mig. (:

Minnet av detta mycket minnesvärda samtal är värt omöjligt mycket i riktigt guld.

Jag hoppas å det innerligaste att det blir fler av dessa beryktade samtal oss emellan snart och i framtiden. Det känns fint att du trots förälskelse fortfarande värderar mig så högt som du gör, det gör mig stolt! Ditt brev räcker mer än långt och är oerhört fint. Jag hoppas att allt går bra med Prins Niklas,

och tack ännu en gång för gratulationerna Sara Carina Sofia Lith von Prinsessan, den absolut bästa av alla princessor i denna värld.

Fhija - you know you love me (; säger:

Kära Prinsen!

Kommer du ihåg var det var som hände egentligen?

Vi har hela livet på oss Eric Asp, för du kommer alltid att vara min bästaste msn-vän, och prins

Förhoppningsvis hittar du ner till Gbg någongågn i ditt liv, och här har du alltid en sovplats, de vet du!


Prins Niklas kan vi strunta i inatt, men snart måste jag berätta om honom.. Men inte idag!

Kärlek från prinsessan!

- eric, 19 år säger:

Sötprincessa!

Jag har ett vagt minne utav strömavbrott eller något sorts avbrott som vi lyckligtvis klarade ut.

- eric, 19 år säger:

Vi må vara bästa msn-vänner men det vill jag ej vara hela livet.

- eric, 19 år säger:

Så snart jag kan så kommer jag ner till Gbg, det lovar jag! Så fort jag har både tid och pengar. Just nu är det väldigt dåligt av båd tyvärr men det blir bättre. Jag sover mycket gärna över och lär känna dig Princessan Fia, det skulle vara en ära och den gladaste av alla skulle vara jag vid detta möte. Du är inte bara bäst utan ett väldigt stort föredöme för mig och många andra.

Din kärlek besvaras med en kyss från mig så sensuell och fylld av kärlek endast värd Fia Princessan

Fhija - you know you love me (; säger:

Prins Eric!

Jag menar verkligen inte att stressa dig ner till Gbg, men de hade vart så himlans kul. Jag är nämligen din personal guide isf, har jag bestämt

Strömavbrott var de ja! Nu när du säger de så minns jag!

Puss&kram!

- eric, 19 år säger:

Ers höghet!

Nu är prins Eric mycket trött och ämnar att sova en stund. Det låter underbart att jag har mig en egen personal guide i Göteborg, amazing! Det är inte alla som får det. Men inte alla som är som Prins Eric heller Godnatt Princessan Fia, sov gott!

Godnattkramar och puss från mig till dig. <3

Fhija - you know you love me (; säger:

Godnatt prinseen!

Sov som en prins och vakna som en kung!

- eric, 19 år säger:

Jag lovar att det ska jag försöka med.


alla hjärtan kom inte med men detta är kärlek.
riktig kärlek, över msn! (:

image232

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0