Resumé av 2007.


image219 image220 image221

Årets tv-serie:
Desperata Hemmafruar

Årets fest: Min födelsedag

Årets stilikoner: Finns massa och jag kunde inte bry mig mindre.

Årets stilar: Taights och klänning.

Årets pryl: Datorn

Årets plagg: Pumps

Årets accessoar: örhängen

Årets ha-begär: Sex pengar och kärlek. Sol på de med.

Årets stad: Stockholm

Årets bok: Äcklig

Årets panik: Pappa är kass.

Årets sajt: tjuvlyssnat.se

Årets film: Saw4 och The Notebook

Bästa parfymen: Princess

Bästa shoppingen: En solig dag, med glatt sällskap utan problem massa killskvaller och en latte på en uteservering.

Bästa resa: Turkiet <3

Bästa uttrycket: De man vill ha, de får man

Årets drink: p2 är najs

Årets artist: Jag själv :D

Årets låt: Bleeding Love

Fem saker som förgyllde mitt 2007:
Student 07
Balen
Turkiet
All kärlek <3
Julafton



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0