Resume of friday the 11 januari

Frida Prinsessan Johansson kom hit igår som sagt, jag öppnade dörren och där stog hon med 2 bamsekassar, nästan så jag trodde hon skulle flytta in ett tag men där hade jag fel det var en jacka till hennes syster och kläder ifrån jobbet. Vi intog soffan och gick egenom senaste nytt och bladiblaa. Hon ska på dejt idag med en visst ganska charmig kille från Bollebygd. Hon skulle höra av sig sedan, och berätta! Guud va spännande. Vi satt iaf och kollade på Let´s Dance som 2 andra fjortisar och väntade på Danny och Karl-Petter. Karl-Petter hade ju sitt hemliga "dask-steg" och när vi sitter i soffan som mest på nålar i väntan på detta otroliga danssteg så blir de tillfälligt avbrott. Jag blev helt vansinnig, sen fick vi en resume när kanalen funkade igen och det var de läckraste jag hade sett på länge, men då ljuger jag när jag säger så. Kvällens roligaste var ju iaf när programmledaren snackade om Rigor Mortis eller hur det nu stavas och jag bara VEM faaaaaan är Rigor Mortis, Frida kollade på mig och börja asgarva, Fia det är likstelhet. Sen satt vi och skratta åt det i 10 minuter. När man ringer och röstar på Karl-Petter så får man prata med honom, eller prata och prata, vi kan väl låtsas iaf! Sen satt vi och skrev i våran fina dagbok jag fick av Frida i födelsedagspresent, i den finns det plats för roliga saker som sagt osv.

Sen hamnade jag ju här framför min käraste. Satt och lyssnade på Ögon som glittrar läppar som ber, La la la!
Jag och Marcus blev msn-bästisar, han satt och vänta på att klockan skulle bli 3 så han kunde åka till Burger King och äta gratis mat, Niklas skulle drick öl. Det var det om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0