Shoppelishoppin, I love :)

Jag mötte Fridaprinsessan halv2 idag inne i staden, det pissregna och jag halkade och slog i mitt knä i pissetunnel, men jag överlevde. De gjorde lite ont bara.

Skulle in på Swedbank och fixa in lönen, tog en tripp upp till Mique under tiden vi väntade, 50% på allt i butiken. Kan vara värt att ta en extratitt en annan gång.

Gick till Biffhuset och åt våran lunch. Vitlöksbröd Stor Cola och 200 gram Kycklingfilé, always the same :) Fick killen som vi hade en annan gång när vi skrev Ring mig! på kvittot, han va rätt kort. Men de va kul iallafall.

Strosade runt i lite butiken, hittade de Rosa lilla Hjärtat inne på någon såndär mobilaffär.
Den som köper den till mig i Alla HjärtandsDag present får mig (;

image281


Gjorde mitt sminkuppdrag på MakeUpStore med
Concealer och rough, highlightern fick jag ta på Mack ist :)
Sen blev de en grå myströja från Hm, med rosett på ryggen, jättegullig.
Ljusrosa myströja från Gina.
Rosa sjal från Hm
Grå parteyväska från Friis&Company
Kallsonger till lillebror i present :)

Sen betala vi in lite på resan. Efter det firade vi med kaffe på Vallgatan.
Och snyggingen jobbade. SÅ SJUUUUKT SEXIG!

image279

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0