Sjukaste Outsiders på länge. Hej jag är en Pony-girl. WTF?!?!

Tjejen var i underläge och killen va den dominanta. Okej, dominant sex är en sak. Men att vara en männsklig ponny är väl en helt annan sak. Jag blev helt paff när jag satt i soffan och kollade på de, sprang mellan datorn och soffan eftersom jag inte kunde sitta still och kolla på de. Sjukaste jag sätt på länge om jag ska vara ärlig.

Tjejen åt äpple ur killen hand som belöning på att hon var duktig.
"Såhär mycket frukt har du inte fått på länge"

Stängde in tjejen och en annan ponnytjej i en hage i stallet.
Där dom stog och lekte hästar!

Tjejen tog på sig ett par "klövskor"
Och blev helt överlycklig, dom var ju såå fina

Hennes pojkvän döpte henne
sen säger hon:
Det här är mitt namn i min ponnyroll.

Tur att Frida Johansson blev lika nervös som jag!


Den där läggningen/fetishen är inget för mig, de har jag konstaterat!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha ha jaa jag såg också delar av programmet, helt sjuuukt :-D

2008-01-28 @ 22:48:40
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: johanna

haha jag tyckte det var komiskt :P

2008-01-28 @ 23:25:31
URL: http://ergosum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0