The 68:th birthday

Grattis grattis grattis grattis grattis mormor <3 Love Love Love you!



Körde lite jobb imorse först, lite disk lite potatismos och lite soft jobb liksom. Jag har de slappt, slappare får man leta efter, jag behöver inte ens tänka. Imorgon kommer gå som på räls. Thomas mamma och jag åkte till mormor senare som fyller 68 idag och åt middag, moster och dom var där med.

Gick in på Ica Nära i Jonsered och köpte en chokladkaka i väntan på mamma och Thomas. Killen i kassan blev helnervös, glömde att ta kort-avgift och fyllde år samma dag som moi. Jag sa att han va jättecool vickade på rumpan och gick därifrån.

Hej Sofialiten. Du är den sötaste jag vet. Typ som min snögubbe fast 100x mer. Jag saknar dig en massa!!! Tycker om dig! Pusspusspuss <3 Niklas är sötast i denna värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0