Torsdagens underbara natt vid msn.

Jag har pratat med Niklas, han är lika invalid som vanligt. Men fyfarao vad jag saknar dig. Daniel och jag hade seriöst snack och sen skojade och skrattade vi åt maskhistorien jag berättade från när jag var liten. Den kan jag dra senare i inlägget. Majk gullet har kommit hem oknullandes från Usa, och han hade saknat mig, jag förstår det, det är mig han vill ha. Johan har slutat jobba och han är kelsjuk, och det är jag med. Men det är ju mänskligt, vem vill inte kramas innan man somnar liksom. Niklas, kom hem! Skämtade med Torre och typ bjöd in mig till honom i helgen på filmkväll, han bjöd in mig också, men det blev inget slutgiltigt svar på den frågan. Sen drev jag med honom att han porrsurfade, ibland är jag jobbig. I know. 

Maskhistorien!
När jag var liten, och nu snackar vi liten som i brunt lockigt hår och hur söt som hellst.
Så lärde jag mig på dagis att maskarna dog när dom låg på asfalten när de regnade.
Underbart liten gullunge som jag var skulle jag rädda maskarna från att dö ut så jag gick runt och plockade upp dom och bar dom till gräsmattan.

Detta tyckte Daniel va jättekul, sen började vi driva om det. Och då skrattade jag så jag vred mig vid datorn.
Det är bra med låg humor ibland... Men bara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0