1, killar är svin och kommer alltid vara.

Jag måste bara säga de, killar är svin.
Och nu har jag dratt alla över den gränsen.

Det där med att vara gullig i början och sen helt vända utan anledning, jag fattar inte grejen?!
Men som Martin sa, han är utvecklingsstörd. Och som Frida sa, han borde toffla rumpan av sig för dig.
Och jag skulle lyssnat på Frida och inte gett honom en till chans, assholes är assholes, för alltid. Dig älskar jag, Frida Johansson.

Men jag vill fortfarande ha en förklaring, och de kommer jag alltid vilja ha.
Och som Daniel sa, killen är ju dum i huvudet om han inte inser vad han går miste om.
För jag är faktiskt Fia, så de så!

Nu vill jag bara äta massa choklad och ligga i sängen och gråta till Dagboken, Frida är du på?


Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Lätt lätt lätt! Alltid. :) är grymt sugen

sånt behöver man ibland.!

2008-07-24 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0