Babbel om torsdag!

Jag har jobbat!
Gröt, apelsinris och broccolisoppa va de idag!
De gick så fint så. Helt otroligt.

Kom hem, fick reda på att pappa vart här och hälsat på.
Sen kom han tillbaks igen, de va gott o se honom igen. Satt och pratade om allt som hänt dom senaste typ 4 månaderna, och om allting innan och så. Allt jobbigt och häktet och alla saker, fick ur mig lite men inte allt som jag velat. Men det är skönt att se pappa igen, han ser dock äldre ut. Och minus 20 kilo. De gillar vi inte. Han hade kommit ut redan i fredas, men då hade han träffat sina kompisar och tatt sig en fylla :( Men han är nykter nu, och jag hoppas, men jag tror inte att de någonsin kommer bli aldeles bra med honom. Just nu har han ingenstans och bo, därför han sover här. Imorgon blir de sociala och sådära, får se hur de går. Men jag sa till honom förut att även om de är påfrestande att han är här för oss så vill jag hellre de än att han sover i spårvagnar. Ush.

Sen somnade jag på soffan till Emil i Lönnerberga. De va visst farmors favoritavsnitt, kalasavsnittet. Så jäkla bra. När tjockistanten faller i varggropen! Hahahaha.

Sen kollade jag på Hells Kitchen, varför åkte Eddie ut. Han va så liten och ful att jag tyckte synd om honom och började heja på honom. Men nu gillar jag blondie, och den snygga killen. Mums mums. :)

Nu är de sovtajm strax! =D

Nirvana_Mac är en riktig snygging på Ns! :D Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0