Födelsedagspresenterna är fixade!

Ååh gud va skönt att vara ledig idag. Låg och gosade i sängen en bra stund innan jag gick upp. Dock gick jag upp halv11 men jag somnade vid 12 så de är bra ändå. Vaknade imorse när lillebror kom hem, men när jag vaknade gick han och la sig och nu sover han. Han har inte blivit såå brun, och de är najs. Då kan han inte mobbas! =D

Har hämtat mina paket på posten idag. Det ena till Frida och de andra till Jesper. Så nu är båda deras fixade, båda va jättejättefina! Undra hur lyckliga dom kommer bli :)

Apoteket va givetvis stängt när jag skulle köpa mina stödstrumpor men jag får väl ta de i Allum sen efter tandläkarn som jag ska till om en halvtimma. Fick en återlämningstid så jag tog den. Aj aj aj. Hoppas på betövning!

Jag har på mig min nya bruna blommiga tunika idag. Den är somrig! Och det är faktiskt ganska gott väder ute, varmt i solen. Hoppas på en träff mig Linda efter hennes jobb sen! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0