Gårdagens galey och solning vid havet

Som sagt så va vi ute igår igen. Jag och Pia började här, drog oss till Pc i väntan på Jesper och Frida, Christoffer kom med :) Satt och småprata och bara mös, hamnade på Sticky Fingers som va helt värdelöst, bara rockmusik och ingen utgång, svetten rann! Skulle dra oss till Franks men vi tog en vila i gräset varpå de kommer fram en gubbe och börjar peka med sitt paraply och tro att han bestämmer och sen pikar att jag inte skulle ha trosor på mig, vart har han fått rätten att titta mig mellan benen? Drog oss neråt, hittade en nersöpen kille som sov på en stol, jag och Frida bestämde oss för att hjälpa stackarn, han kom hem. Frida åkte hem, trodde min nattbuss gick tio i 4, men jag hade fel. Satt ensam på Centralen och åt mat från Franks med massa gamar runt om kring som såg ut att dom skulle våldta mig närsom, ringde Pia och sa att vi skulle dela taxi, hon säger att hon ska komma strax vilket hon inte gör, jag blir asgrinig. Hon kommer inte alls, jag åker hem. Har då träffat en kille som jag tar med mig hem och myser med, idag visade de sig att det var Fridas kusin. Hahahahaha, världen är sjukt sjukt liten! Mysig kväll, Frida gjorde inbrott i sitt egna hus, klättra på tak o shit med! ;P

Idag drog vi till havet megadunderbakis som vi va. Låg och stekte våra fläsk och bara hade allmän mongotime!
Jag älskar er något fruktansvärt! <3

Imorgon är de jobb, sen åker jag till mormor och morfar i 2 dagar och vilar upp mig och solar!
Nu är de bedtajm.
Om ändå snorungarna utanför kan hålla käften! SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0