It was some summertime today

Idag när jag jobbade skulle de givetvis blir 30 grader och strålande sol och molnfri himmel. Men jag deppade inte ihop för de. Jag lagade spagetti och köttfärsås till gamlingarna och rotfrukstgratäng och packade vagnar sen ringde jag min Jesper så kom han hitt, satt på ballkongen och drack kaffe och pratade om vem han kunde gänga med, vi kom inte på bågon bra, åkte till stan och hämtade Frida, spanade på sötnosar på parkeringen och åkte till Triumf och handla glass, lakris lion och ananassplit, mums <3 Sen satt vi och mös i min soffa =)

Jag och Jesper gjorde armband till oss förut, till Frida med. För de är liksom vi 3 mot världen. Men Jesper pajja sitt i bilen :( Men dom är jättefina, asfina, dunderfina
:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0