Jag är förlamad upp till ögat

Som sagt, tandläkarn och borra. Men jag fick bedövning, först skojade han till de och sa att dom drog in på bedövningen men de fattade ju jag direkt, not, så nu har jag förlamad upp till ögat. Asobehagligt och inte känna halva näsan. Och läppen hänger inte riktigt med när jag skrattar! :)

Fick köpt ett par svarta stödstrumpor på Life också, asnajs. En blommig tunika/linne från VeroModa och ett par stora svarta hjärtörhängen :) Pengar är till för att spenderas :) Och jag vet hur man gör.

Nu är de middagsdags. Sen är de stan för att träffa Linda, får se vad vi hittar på. Jag och Linda och 2 flaskor vin på hennes altan maybe, de låter ju frestande :) Och mysigt, men vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0