Jag har vart på dejt.

Och Fridahjärtat, jag har skickat sms till dig innan dehär. Du är den som får veta först, alltid.

Jobbade först idag, gick bra! Lite jobbigt med en vikarie men de är en fettgo snubbe, så de gick najs! Åkte hem i pissregnet och somnade ganska så snabbt, helt slut. Så ringde Oscar så skulle han komma hit.

Så jag har vart på hemmadejt. Hemmadejt kan ju sluta på två sätt, detta slutade på de ena sättet och på de bra sättet. Vi låg i sängen och kollade på film, Scarfejs, jag har kollat på Scarfejs, vad hände där?! Helt tråkig film, men som tur va så kunde jag ju fokusera på att massera hans rygg och klia honom på magen, helt underbart. Sen låg vi bara där och myste. Och vi ska ses igen, det är bestämt =) Wiiiiiie!

Imorgon är jag äntligen ledig! =D Fyfan va gött.

Skulle behöva fixa färdigt Jespers present, skälla på Telenor och skälla på Elgiganten. Men jag får se hur mycke jag orkar! =) Nu ska jag sova iaf, när jag träffat min bror. Det var några dagar sen nu, han jobbar ju och står i.

Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0