Jesper fyller bara 20 en gång :)









Vilken jävla kväll, helt dunderbar. Jag bara älskar när alla blir jättefulla och bara flippar loss. Vi stog och dansade och va gravida helaste kvällen, shottade rosévin och bara hade allmänt supermysigt. Regäl utgång i helgen. Mina vänner är bäst bäst bäst, så de så :) Och Jesper, du vet att jag älskar dig.



Mindre gott va de o gå upp imorse, hade fyllesnack med Daniel och Freddie till typ halv3. Gick upp halv7, såg helt fuckad ut. Hallonkrämen blev för lös, potatismoset gick åt helvete. Men annars gick jobbet också bra, men det var de värt. Hallonkrämen var faktiskt god, de som räknas =)

Nu är jag jättepigg, somnade givetvis i soffan, och jag ska jobba imon. Men tror jag drar och kryper ner iaf, jag lär ju somna till slut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0